עמוד הבית / תפעול / טעינת הסוללה של המנוע החשמלי
Group 5Created with Sketch. תפעול / היבריד

הטענה מתבצעת בשלושה אופנים: רגנרציה- הטענה באמצעות אנרגיה קינטית ע"י בלימה. בכל פעם שהמכונית בולמת היא מתרגמת את זה לייצור חשמל. הטענה יזומה באמצעות מנוע הבנזין – יש להגיע למסך Car functions  ולהפעיל את כפתור  Charge, שים לב כי במצב זה תצרוכת הדלק עולה. סוג שלישי- הטענה מרשת החשמל הביתית. על מנת להטעין מעמדת הטעינה יש לחבר את הכבל אל השקע, ברגע שמחברים את הכבל למכונית נדלק אור צהוב שמסמן שנוצר חיבור, אחרי בין 5-10 שניות תופיע מנורה ירוקה מרצדת המצביעה על כך שההטענה החלה. ככל שההבהוב איטי יותר כך הסוללה ריקה יותר. כשהסוללה טעונה במלואה האור הירוק יהיה קבוע. במקרה של תקלה במערכת הטעינה המנורה תדלק באדום. יש לפנות לספר הרכב על מנת לאבחן איזה סוג תקלה זו יכולה להיות. בשעת פתיחת המכונית, הטעינה נפסקת. 

יש גם אפשרות לשמור את האנרגיה החשמלית לזמן אחר לבחירתך לדוגמא לנסיעה עירונית שם היא יותר יעילה, באמצעות כפתור save שנמצא ב Car functions, במד הסוללה יופיע אייקון של מנעול שמצביע על כך שהאנרגיה שמורה. כשהנהג רוצה להשתמש בחשמל פשוט לוחצים עליו שוב.